Veelgestelde vragen

Wie bezorgt mijn pakket?

De leverancier van onze pakketten is Post NL. 

Hoe worden de producten verpakt?

Onze producten verpakken we in een luchtdicht, geseald zakje. Breekbare producten krijgen nog een extra bescherming tijdens de bezorging. Verder worden alle producten goed verpakt in een doos en zullen deze tijdens de bezorging niet (veel) verschuiven met behulp van het opvulmateriaal. 

Op welke dagen wordt er bezorgd?

Maandag t/m zaterdag. Volg de bezorging middels de track en trace welke je van ons toegestuurd krijgt. 

Hoe duur is verzending?

We bieden gratis verzending voor bestellingen vanaf €25. Bij kleinere bestellingen bedraagt de verzending €4,95

Ik heb mijn bezorggegevens verkeerd ingevuld, wat nu?

Kom je hier achter vóórdat je pakket op de post is gegaan? Helemaal super! Stuur ons even een mailtje naar info@forevereats.nl en we passen het voor je aan. 

Kom je hier achter nadat je bestelling al is verstuurd? Omdat het om verse producten gaat, gaan deze hierdoor waarschijnlijk ”verloren”. Uiteraard kijken we graag samen naar een oplossing. Stuur ons daarom even een mailtje op info@forevereats.nl

Wanneer kan ik bestellen?

Je kan elke dag van de week bestellen. Je bestelling wordt 1-4 werkdagen na besteldatum gebakken en verzonden. 

Ik wil bestellen voor levering bij een bepaalde periode/dag, kan dat?

Je bestelling wordt 1-4 werkdagen na besteldatum gebakken en verzonden. Je ontvangt je bestelling normaliter de volgende dag. Wil je informeren naar een specifieke periode? Stuur dan even een mailtje naar info@forevereats.nl

Wat zijn mijn betaalopties?

Wij bieden de volgende opties voor het betalen van uw bestelling: 

  • iDeal – betalen via uw eigen bank 
  • Achteraf betalen – betaal later voor je bestelling 
  • Bancontact – voor Belgische klanten

Kan ik een factuur van mijn bestelling ontvangen?

Wij maken graag een factuur voor je aan. Stuur ons een mail op info@forevereats.nl

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van een bestelling met alleen verse producten is helaas niet mogelijk. Mocht er écht iets mis zijn gegaan, neem dan even contact met ons op via info@forevereats.nl

Wat maakt de producten van Forever Eats bijzonder?

Onze producten zijn handgemaakt en helemaal clean! Geen gekke ingrediënten, toevoegingen of vulstoffen. Alle ingrediënten zullen je bekend voorkomen. Daarnaast worden alle producten handgemaakt. Hier steken we veel tijd en liefde in. 

Ik heb een allergie.

Bij al onze producten vind je de ingrediënten en (eventuele) allergenen. Dit vind je op de product pagina van het product zelf, of op deze pagina. 

Wat is de houdbaarheid?

Alle producten hebben een andere houdbaarheid. Kijk voor meer informatie op deze pagina. 

Hoe moet ik de producten bewaren?

Dat verschilt per product. Kijk voor meer informatie op deze pagina. 

 

Ik wil mijn bestelling annuleren. 

Wat jammer! We hadden je bestelling graag voor je gemaakt. Het is zeker mogelijk om je bestelling nog te annuleren. Dit kan wanneer je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Stuur ons dan even een mailtje op info@forevereats.nl

Wanneer je in de ochtend al een mailtje van ons hebt ontvangen, dat we je bestelling aan het bereiden zijn, maakt dit het annuleren van de bestelling lastig. Bij echte noodzaak kan je natuurlijk altijd een mailtje sturen naar info@forevereats.nl en dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.